X

Tento e-shop využívá cookies a bez jejich použití není schopen fungovat. Nesouhlasím s použitím cookies na tomto e-shopu (zobrazí se prázdná stránka).

ano
ne
Menu
košík
0
kategorie

REKLAMACE

REKLAMAČNÍ PROTOKOL

WWW.SOPHIENKA.CZ

page1image2280

Firma/jméno a adresa kupujícího:

IČ:
DIČ: Poznámky:

Zpáteční adresa pro zaslání zboží:

(Je-li shodná s výše uvedenou, nevyplňujte!)

Kontaktní osoba:Telefon:
E-mail:

page1image6872

Reklamované zboží: Datum nákupu:

(Datum vystavení faktury)

Číslo faktury:

Podrobný popis závady: *

*) Co nejpodrobněji specifikujte závadu. Podstatně tak ulehčíte i zkrátíte celý proces vyřízení reklamace.

Návrh způsobu řešení reklamace:

Zboží bude přijato k reklamačnímu řízení za těchto podmínek:

1. Zboží bude předáno prodávajícímu k reklamačnímu řízení kompletní v původním obalu nebo obalu, který bude dostatečně chránit zboží při přepravě (kupující zodpovídá za tento obal), na náklady kupujícího.
2. Zboží nesmí být mechanicky poškozeno kupujícím. Pokusy kupujícího o opravu zboží jsou nepřípustné a může být na ně pohlíženo jako na neoprávněnou reklamaci!

3. Prodávající se zavazuje vyřídit reklamaci ve prospěch kupujícího v co nejkratším termínu, a nejpozději do 30 dnů od přijetí bude zboží odesláno kupujícímu. Pokud kupující předá k reklamaci nekompletní zboží, vyhrazuje si prodávající právo prodloužit tuto dobu.

Podepsáním tohoto reklamačního protokolu kupující stvrzuje, že se seznámil s obchodními podmínkami a žes nimi v plném rozsahu souhlasí.

Datum: __________________ Podpis kupujícího: ___________________________

 

 

 

Prodávající:

DESISTYLE, s.r.o.Lidická 700/19 Veveří602 00 Brno
IČ: 03820688

E-SHOP: WWW.SOPHIENKA.CZ

Reklamované zboží zašlete nebo předejte osobně po předchozí domluvě(e-mail, telefon, Po-Pá 11-14 hodin) na adresu:

DESISTYLE, s.r.o., TRÁVNÍK 33, 750 02 PŘEROV, spolu s kopií prodejního dokladu.

Datum přijetí reklamace:

Reklamaci vyřizuje:

Vyjádření k reklamaci:

Datum: __________________ Podpis prodávajícího: ______________________________